header image

Veelgestelde vragen

Vragen? Wij helpen je graag...

Zowel The Living als The Loft zijn corona-proof gemaakt. De opstellingen zijn zodanig aangepast dat zij met 1,5 meter afstand te gebruiken zijn. Hierdoor zijn sommige opstellingen momenteel niet mogelijk. Hierover informeren we je graag als we de reservering met je doornemen.

De ruimtes worden na elke vergadering grondig schoongemaakt. Onze gastvrouw en andere die in de ruimte komen wassen hun handen voordat zij iets in de ruimte aanraken of er binnenkomen. Tevens is er voor gasten desinfectiegel aanwezig.

Je kunt het protocol met richtlijnen en voorzorgsmaatregelen hier downloaden. We delen dit protocol ook per mail met je als je reserveert, zodat je dit kunt delen met jouw gasten. Heb je nog vragen over deze richtlijnen, neem dan contact op.

We sturen je via e-mail een bevestiging van de reservering, vragen je eventueel nog om enkele gegevens aan te vullen en sturen je daarna de factuur. Hoe je deze betaalt is aan jou.

Het is noodzakelijk de factuur te voldoen voordat jouw meeting plaatsvindt. Een week van te voren is ideaal, zodat we zeker dat je komt. Houd hiermee wel rekening als je boekt, zeker als jouw organisatie langere betaaltermijnen hanteert. Bij last-minute boekingen spreken we telefonisch af hoe je de betaling kunt voldoen.

Wil je bepaalde posters, roll-up banners of andere materialen met je eigen logo laten terugkomen? Dat kan uiteraard. Ook je eigen notitieblokjes en pennen in plaats van onze eigen notitieblokjes kun je prima meenemen. Daar doen we zeker niet moeilijk over!

Met plakband of ander verwijderbaar kleefmateriaal kunnen ook bordjes op de deuren worden aangebracht die volledig in je eigen huisstijl zijn.

We hebben een lift die tot de 5e verdieping gaat, dus materialen kun je relatief makkelijk meenemen naar de ruimtes.

Ja, het is mogelijk om de ruimtes meerdere dagen achter elkaar te huren, of om beide ruimtes tegelijk te huren. Hiervoor maken we dan graag een offerte op maat. Neem contact met ons op via het contactformulier, geef je voorkeuren aan, en wij nemen zo snel mogelijk contact op om de details door te nemen.

Je kunt ons ook altijd bellen op +31 20 333 7449 uiteraard!

We controleren dagelijks de binnengekomen reserveringen. We nemen altijd even contact met je op om de details door te nemen. Op het moment dat de reservering qua dag en tijdstip mogelijk is, zetten we hem in optie zodra we het binnenkrijgen. Dit is ook te zien in de kalender op de website (geel gemarkeerd).

Nadat we met je gesproken hebben, maken we de definitieve offerte voor je ter ondertekening. Zodra die akkoord is, reserveren we de ruimte op de dag en tijdstip naar keuze definitief voor je. Dan is hij in de kalender op de website ook niet meer te selecteren voor dat moment en wordt het rood gemarkeerd.

Reserveer je in het weekend, dan kan het uiteraard zijn dat je de bevestiging pas maandag na het weekend krijgt.

Er zijn wat plekken beschikbaar in de Parkeergarage Keizersgracht. Daarnaast kun je ook parkeren in Parking Krasnapolsky. Ook Parkeergarage Nieuwendijk (voorheen De Kolk) is in de buurt. Vanuit deze parkeergarages is het Dak van Amsterdam tussen 5 en 10 minuten lopen.

Je kunt ook tegen voordelig dagtarief parkeren in Parkeergarage Oosterdok. Als je van te voren reserveert kan parkeren al vanaf 5 euro per dag. Je kunt dan met de tram naar het Spui reizen.

Soms zijn er straatparkeerplaatsen beschikbaar. Aangezien de locatie in centrum Amsterdam zit, is het niet gezegd dat er ook plekken vrij zijn.

Kijk voor meer opties opĀ Parkeren Amsterdam

Load More